Åhh jag tröck på fel...

Så där ja, nu har jag gjort veckoprovet på naturkunskapen...men jag blev irriterad när jag såg resultatet. Hade på en fråga råkat klicka i två svar var av det ena var rätt men då får man fel! Jävla skit säger jag...dumt att man bara kan välja ett alternativ så man antingen svara fel eller rät liksom. Hade jag bara svarat fel hade jag inte blivit irriterad, men att jag svarade rätt och ändå fick fel för att jag av misstag tryck på ett till svar är mycket irriterande. Men men, nu är det gjort och det går inte att göra om...iof är inte dem proven betygsgrundande men det är dumt ändå...nu ska jag börja med inlämningsuppgiften. I lika god tid som vanligt förstås...

Angående rubriken så heter det väl inte "tröck" eller? Och vad skriver man annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0