En dålig bloggare...

Usch jag har varit så dålig på att blogga på sista tiden...men grejen är den att jag har inte direkt haft något vettigt att skriva, då känns det lika bra att låta bli. Vet nämligen själv att jag inte gillar att läsa tråkiga skit saker som inte handlar om nåt alls egentligen.
Fast nu måste jag ju dra ett inlägg och det kommer att handla om tv, för jävlar i mig vad jag ska få fyrkantiga ögon den här veckan.
Idag kör vi Femman hela vägen:
21.00 CSI
21.55 Boston Tea Party
Sen sover jag...
Imorgon har vi:
20.00 Dating in the dark (kan bli intressant, sen får man väl se om det är bra eller dåligt)
21.00 Desperate Housewifes (som jag har längtat, fy fan alltså vill bara veta vad som hände efter sista avsnittet!)



21.55 Cougar Town (näst efter DH är det här veckans höjdpunkt, ska bli kul att se om det är bra...hoppas)
Onsdagen blir rätt lugn ändå:
21.00 Grey's Anatomy
Efter det är det mest lite småserier som förmodligen bara kommer bli slötittande på, när jag förhoppningsvis under tiden pluggar lite. Det är ju även det en annan grej jag har varit så sjukt dålig på på sista tiden. Måste ta tag i mig själv nu, inte lång tid kvar så borde ju kunna göra det lite bättre än vad jag gör nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0