Äntligen en ledig dag...

Så skönt att vara ledig idag, borde egentligen plugga...men det tar jag nog senare. Har inte gjort nånting typ, bara lullat omkring i lägenheten och tagit det lugnt. Funderar på att städa lite grann kanske, va länge sen jag gjorde en ordentligen storstädning känns det som. Annars brukar jag försöka göra det en gång i veckan men på sista tiden har det varit så sjukt mycket i skolan så har verkligen inte hunnit. Lika bra att göra det idag känns det som för imorgon fortsätter stressen i skolan igen...denna gång ett arbete om mångkulturell måltid på 8-10 sidor som ska in om ungefär en vecka.

Jag har dessutom råkat sparka foten i en dörr så min ena tå började blöda som fan...märkte det inte först men efter ett tag såg jag blodfläckar på golvet i hela lägenheten och förstod att nåt var knasigt, och mycket riktigt, min nagen är typ helt borta :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0