Trött tjej...

Så där ja, den långa dagen är avklarad och vi fick sluta lite tidigare än beräknat, jäkligt skönt måste jag säga. Är trött som ett as och ligger nu i sängen och funderar på om jag bara ska förbereda lite inför imorgon och sen sova...

Har iallafall varit en rolig dag har bakat massor kakor och ätit massor kakor, skrattat så jag börjat gråta, druckit vin i skolan, trott att det snöade (fast det va hagel, men nästa som snö tycker jag), hållit på att halka på blöta löv trots att Lisa varnade mig, ätit mat med hela klassen och varit i full gång hela tiden...imorgon är det matlagning som gäller i skolan igen, sen är det helg och då ska jag försöka slappna av lite grann iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0