Sara din idiot!!!

Sara den lilla nöten har gjort sitt livs misstag! Hon lurade upp mig klockan sju för att vi skulle börja skolan halv nio sa hon...kutade till spårvagnen med svintung väska också för att vi skulle hinna i tid till skolan, så kom vi hit och såg att det inte satt någon i den salen vi skulle vara i. Då visade det sig att vi egentligen börjar 10.15!! Hon har alltså lurat upp mig en och en halv timme innan jag egentligen behövde gå upp, jag ska även tilläga att jag inte somna förs typ halv tre i natt... Jag tyckte att det verkade lite konstigt för vi skulle bara ha en föreläsning idag och skulle sluta kvart i tolv, men eftersom att hon alltid brukar ha koll och jag oftast ha noll koll så litade jag på henne. ALDRIG mer igen säger jag bara! Så nu sitter vi i skolcafeterian och knappar med våra datorer, tur som fan för henne att jag hade med mig den...annars hade det inte varit kul för henne!

Som en första början på min hämnd som kommer att bli mycket värre, kommer här en bild på henne ;)



Kommentarer
Postat av: carolina

Hahahaha vad roliga ni är! :)

2010-09-10 @ 19:26:12
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0