Mår illa :S

Fixade lite mat förut, kycklinggryta med pasta blev det. Gott var det också, men jag blev jättemätt och började må illa efter typ tre tuggor...tvingade mig själv att äta lite mer iallafall så nu ligger jag i soffan och mår illa för att jag åt förut, men äta bör man annars dör man, right?? Fast å andra sidan så: äter gör man, ändå dör man...

Febern är borta nu känns det som också...skönt, så slipper jag åka till skolan med det imorgon. Halsont och övriga fel jag har för tillfället kan jag ta, men feber är inte så jävla roligt liksom...

Kommentarer
Postat av: sara

haha, men du dör fortare om du inte äter din tok! <3

2011-01-25 @ 20:42:28
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0