Servetter?!

Fy fan vilken dag det blev i skolan...prova vin klockan nio och sen trodde jag att jag skulle få sluta 12. Men icke mina vänner, då har vi en jävla obligatorisk föreläsning om servetter! I TRE timmar skulle den hålla på också...jag pallade en av dessa timmar sen drog jag hem, liksom stora delar av klassen. Föreläsaren var dessutom bland dem tråkigaste jag varit med om...satt mest och skrattade åt massa skit, nivån på våran klass var rätt låg ett tag där...men så får det väl va ibland eller hur??

Fick ju trots allt känna på servetternas lamborghini, som föreläsaren så fint sa...sen lärde jag mig också att dom har rätt dåliga servetter på McDonalds, no shit liksom?!

Att prova vin när man har ont i hals, bihålor och är lite täppt i näsan är inte heller nån hit föresten...får hoppas det är bättre imorgon...

Så var detta en givande dag?? Näää, knappast...men jag va ju där iallafall, nästa hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0