3 maj 2011

Idag pratade jag med min fru i telefon, hon skulle laga linssoppa. Då blev jag också sugen på soppa, dock ingen hemmagjord utan en på påse :S Rätt dåligt av mig men va fan, jag skippade ju gröten idag iallafall ;)
Andra tokigheter jag haft för mig idag:
  • Jag har diskat ölburkar som av någon anledning var typ helt nerkladdade med mat eller nåt efter helgens bravader
  • Även mitt pennfodral fick en omgång med diskborsten, vilket förmodligen behövdes eftersom att jag haft det sen jag började ettan. Och jag menar inte ettan i gymnasiet, utan ettan i lågstadiet :P
  • Jag tog mig råd att köpa nya block till skolan, nu slipper jag sno i kopieringsrummet i skolan ;)
  • Upptäckt ännu flera blåmärken efter helgen...
  • Jag, Lina och Stina bokade tid för att se om vi får lämna blod, mycket bra gjort av oss tycker jag minsann :)
  • Läste även mitt horoskop imorse, som jag för övrigt aldrig gör, det stod att jag skulle få ett mycket bra besked idag. Ännu har det inte kommit nåt och jag tror nog inte att det gör det heller...
Funderar också på om vädret lider av nån typ av personlighetsstörning idag...på dom tolv timmarna jag varit vaken idag har det hunnit gå igenom alla årstider typ tre gånger om, galet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0