Skräll

Dagen började ju lite halvtaskigt när vattnet stängdes av när jag hade fullt med shampoo i håret och fick lov att skölja bort det med kallt vatten som jag som tur var har för vana att alltid ha i kylen nu för tiden...när jag gick till skolan vid halv tio typ låg denna i brevlådan:




Den låg inte där igår när jag kom hem vid 17 tiden...så förmodligen har den lagts där imorse, och klockan var inte tio när vattnet stängdes av, snarare halv nio :S Jag gillar också att dom stavar så otroligt bra på alla lappar dom skickar ut allt för sent, torsgaden är en dag jag inte hört talas om tidigare...




Dagen blev efter detta bättre, seminariumet gick okej och efter det blev det lite parkhäng med fina flickorna Frida och Mikaela tills vädret blev lite kasst och vi drog hem...men jag fick lite tid utomhus idag med och kanske lite färg också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0