Flytande föda och shopping...

Jaha...skulle ju försöka hinna med en uppdatering från helgen också. Fredagen blev lugn...hemma med bror och kollade på film och satte upp lite stjärnor i fönstret. Lördagen blev värre. Förra helgen bestämde ju jag och Elena att vi skulle ha glöggfest och så blev det. Öppnade glöggen vid halv åtta taget men insåg efter ett tag att det skulle bli jobbigt att bli full på det så vi gick över till spriten istället, och om jag får säga det själv så tycker jag att vårat uppdrag lyckades. Blev en mycket rolig kväll med mycket roligt folk, speciellt roligt att Nettan kom! Senare blev det en sväng till Lotus för att dansa bort lite kalorier, även det mycket kul!

     

  

1. Nybakade lussebullar. 2. Flytande föda?? Haha! 3. En mycket god drink med tillhörande djurpark.
4. N & C. 5. Fia & Elena ser ut att ha ett mycket seriuos talk.

Eftersom att jag va ledig idag så beslöt jag mig efter ett par timmar i sängen att pallra mig ner på stan för en fika med bror...blev även lite shopping på stan och seanre även på TP. Alltid roligt att handla nytt!

  

  

Blev ett par jeans från SWE, skor från Fred Perry och jacka från Peak. Måste ju bara tilläga att jag har letat efter skor och jacka länge nu så det va skönt att hitta nåt som jag gillade.
Efter shopping turen blev det tacos med Linda och Johan, mycket gott!

Nu är jag trött...ska sova annars orkar jag inte jobba imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0