As trött...och glöggfest!

Gårdagen innehöll en del alkohol...jobbade hela dagen och kände mig lite sugen på att hitta på nåt senare på kvällen och som en ängel från ovan ringer Linda och frågar om jag inte ska fest lite med henne och S. Efter jobbet bar det av hem till mamma och pappa med deras bil där sedan Linda och resten av gänget hämtade upp mig för vidare färd hem mot mig. Började fixa iordning mig för eventuell utgång och sen smög sig fyllan på. Blev inget Harrys men fulla va vi nog iaf...jag och Linda sjöng, S battlade med Lindas pappa och gästbloggade lite hos Linda, mycket underhållande inlägg....LÄS!!! Satt och snackade mest hela kvällen och hade mycket trevligt när vi insåg att klockan va tjugo i ett och att det nog va för sent med Harrys...så festen fortsatte hemma och efter ett tag begav vi oss till Statoil för fylle mat. Sen hem till P ett litet tag och efter det hem. Mycket trevlig kväll iaf!!

Idag blev det jobb till två sen ner på stan för att fika med mina älsklingar, alltid roligt att träffa er och prata igenom allt som händer...även om det blir liiite mycket Coop ibland:-) haha!! Efter fikat blev det en sväng på stan men va inte direkt på humör för att handla, konstigt, fick ju trots allt lite lön idag...satsar på lördag istället.

     

På lördag blir det ju som jag och Elena har planerat glöggfest!! Det ska bli mycket roligt, får väl se vad vi hittar på för galenskaper den här helgen, är ju ledig och allt. Tycker synd om Fia som jobbar både fredag kväll och söndag morgon, men hon kommer iaf, sen får vi se hur mycket vi får i henne...haha! Imorgon måste jag handla lite saker också...måste ju baka lusse katter och kanske pepparkakor om jag hinner.
Börjar faktiskt längta riktigt mycket till julen nu...brukar inte göra det i vanliga fall men nu vill jag fan ha jul!



Och sitter nu här i sängen och är skit trött...även fast jag sov i två timmar efter att jag kom hem från stan och en mycket mysig fika stund med J & C. Love you girls!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0