Då har det hänt...

Här om dagen hände det som jag har väntat på ända sen det blev halt ute. Jag ramlade!! Brukar gå väldigt ostadigt på vintern när det är halt och nu skulle jag sätta mig i bilen för att åka nån stans med Emil och Clarence då hände det. Jag va utanför och pratade med dom som redan satt i bilen och sen ser dom bara att jag försvinner och jag märker själv att jag sitter där på marken! Gick väldigt fort hann knappt reagera...haha!! Typiskt mig att alltid ramla! Men men...nån måste ju göra så att allt folk skrattar, och det är ju alltid kul att man kan underhålla:-)

Nu är det fredag igen och jag har nyss kommit hem från jobbet. Sitter här vid datorn och alla tankar snurrar i huvudet, blev erbjuden ett annat jobb idag. Vet fan inte hur jag ska göra...måste fundera som fan på alla för- och nackdelar. Men nu har jag ju precis börjat jobba mindre där jag är nu och börjar tycka att det är roligare att gå till jobbet igen, även fast jag tror att det nya också kommer att bli jättebra. Känner även att jag kanske inte alla gånger kan lämna stället där jag är nu, har ju ganska mycket ansvar och det är typ jag som vet hur allt fungerar. Vad kommer att hända om jag slutar?? Åhhhh....jobbigt vad ska jag göra??

Får se vad som händer ikväll också...nu är jag hemma och har inga planer iaf. Imorgon vet jag iaf att det blir tacos och party hemma och Linda, det ser vi fram emot!

Hoppas alla får en bra fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0