En lyckad helg!

Helgen är slut....igen...fan vad fort tiden går när man har roligt! Igår blev det lite för fest här hemma med Fia och Sandra innan vi gick vidare till Tessans bror och festade lite mer där sen bar et av mot stan...lite för sent tyvärr så vi hann aldrig in någonstans. Jag och Fia pausade på kebabhuset ett tag innan vi sprang omkrig i buskar och på stan och letade efter en taxi...efter en låååång och mycket kall väntan fick vi ätligen tag i en och beslöt oss för att ta oss hem för natten istället för en liten roadtrip på en timme...en annan helg gör vi det Fia! Haha...det skulle va kul!

Fick med mig en sak hem igår också...har inte riktigt listat ut vad det är men vi (läs jag och Fia) tror att vi fick det av nån för att vi skulle gå på toa...men vi använde det uppenbarligen inte eftersom att det är med hem...hmm...

image75

Nu ska jag se om det är nåt på TV, annars blir det nog till at sova...ska jobba imorgon...skulle egentligen va ledig men Naima va lite trött så jag jobbar på henne istället!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0