Halt som satan...

Så va man på jobbet igen...och det va fan inte kul att gå idag. Måste ha sett jävligt roligt ut iaf...snorhalt! Började gå tio minuter tidigare bara för att det är så jävla halt, och fortsätter det så här så måste jag börja gå upp tidigare...jobbigt!


Det blev utgång igår iaf, vid tolv taget gick jag hemifrån mamma och pappa, mötte Fia på Nybron. Va en ganska bra kväll trots allt, blev inte allt för full...blev lite bus i garderoben också när vi fick våra jackor...haha...den här helgen va det Fias tur att få väskan borttappad av personalen, fan va irriterande det kan va! Alldeles för lite sömn blev det också så jag får väl se hur jag orkar med dagen...haha...men det brukar gå ganska smärtfritt, är ju inte bakis iaf så det är skönt.


Lördag idag iaf så det blir väl utgång ikväll igen. Får ta en liten powernap när jag kommer hem från jobbet...om jag hinner! Hatar fan att jobba helger, men ibland är man så illa tvungen.


Hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0