Helgen gick fort...

Ännu en helg har passerat, kändes som att det gick väldigt fort.

I fredags hade jag inga speciella planer men efter att ha varit hemma ett tag gick jag över till R för att dricka lite...satt där ett par timmar och hade roligt. Vid halv tolv tiden ringer pappa och säger att en kompis till mig inte mår så bra (dom bor grannar), gick hem dit för  att se hur det va med henne. Så jag och S tog en pling plång taxi upp till sjukan, jag va ju ganska pigg men inte S så jag satt där i rummet och funderade på vad jag skulle göra...hände ju inte speciellt mycket.  Efter att par timmar vaknade S och var förvånansvärt pigg efter allt som hade hänt. Så vi satt där i rummet och prata och skratta efter ett tag kom vi på att vi skulle lyssna på musik så vi satte på musik på musik på mobilen och började härja i rummet...började gå omkring och kolla lite men kom inte så långt för doktorn kom och sa till oss att gå tillbaka till rummet för dom va tvungna att ta massa prover. Det va ingen förutom jag och S som uppskattade våra skämt når vi va där, speciellt inte doktorn som talade om för S att man faktiskt kan dö!! Haha...det va roligt! Så vi va kvar på rummet och hade roligt...S försökte få på lustgasen men det funkade inte så bra :-) Kom väl hem vid halv fem så då blev det sängen ganska direkt.


I lördags blev det ju tacos hos Linda...jag och Fia va faktiskt först där!! Fan va bra gjort av oss, har nog aldrig hänt förut. Blev förfest och sen Lotus strax efter tolv, ganska dåligt med folk, men det var roligt iaf! Såg mycket roligt den kvällen. Dansade och hade roligt hela kvällen. Vid två taget började vi ta oss mot jackorna men Fia träffade P så vi blev kvar ett tag iaf, va väl framme vid jackorna ungefär när alla andra också var det, men vi lyckades ta oss nästan längst fram i kön ganska fort iaf! När vi kom ut gick vi mot Corner, där mötte vi R och nån kompis till han. Bestämdes till slut att det skulle bli efterfest hos han. Jag och Fia tog taxi hem till mig för att hämta sprit, sen en sväng in på Statoil för att köpa groggvirke och hem till R. Där satt vi i X antal timmar och vid halv sju tiden började vi ta oss hem när R hade somnat i soffan. Väl hemma va jag ganska pigg så jag satt vid datorn ett tag sen sov jag tills Emil ringde och väckte mig vid tolv och frågade varför jag sov då...sen somnade jag om igen och vaknade när hela familjen kom och hälsade på vid tre. Även fast det har blivit sent (eller ska man säga tidigt) hela helgen känner jag mig inte så sliten, skönt!!


Nu ska jag väl jobba lite igen...


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0