Är det verkligen så lätt??

Kan jag redan ha bestämt vad jag ska ha på mig imorgon?? Är det så lätt? Nåt måste ju vara fel, eller? Kläder brukar i vanliga fall vara det svåraste att bestämma...men nu verkar det som att jag har bestämt mig, konstigt men ändå skönt. Slipper kanske att stressa så mycket imorgon då, eller så kommer jag på nåt annat som sumpar min planering...brukar vara så rätt ofta...jaja får väl se hur det blir.

Fick också paketet från ASOS idag, det var roligt. Fick skjuts av Jessica till Posten och tillbaka, Love You Babe! Det jag fick var:

                 

Köpte också ett par svarta jeans på JC idag. Kommer förmodligen ha linnet (bild 4) och svarta jeans imorgon. Hoppas att det blir bra imorgon också...annars blir det panik.

Ska bli kul imorgon, hoppas ni också har nåt kul planerat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0