Då var det dags kanske...

Efter ett telefon samtal med Nina tar jag mig upp ur sängen för at diska, kan ju inte ligga här och lyssna på musik hela dagen. Ska ta mig in i duschen och börja göra mig iordning för kvällen tror jag, då kan jag ju lyssna på musik samtidigt. Får väl se vad som händer senare, utgång blir det iaf.
Gårdagen var rolig, jobbade till sju sen kom Fia och hämtade mig för en liten tripp mot Bolaget. Blev en hel del grejer, med tanke på att jag handlade till mig, Fia och tre till. Sen bar det av hemmåt för att fixa till sig lite och så iväg på förfest hos nån tjej som Nina känner. Därefter blev det Harrys till stängning, med lite trevligt sällskap.

Hoppas ni få en bra kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0