Förvånans värd snabb idag

Sitter hemma och väntar på att Fia ska komma och hämta mig, ska över till Tessan på förfest sen blir det förmodligen utgång. Känner mig väldigt bra faktiskt, har duschat, sminkat mig, fixat hår och valt kläder på typ en och en halv timme, mycket bra Ida! Så fort har det nog aldrig gått.

Igår var jag hos Linda på förfest, sen blev det Harrys. Var inte planerat att jag skulle gå ut egentligen men så blev det iaf. Ganska lugn kväll, drack lite lagom och hade kul på dansgolvet med Fia. Förutom ett mindre märke på näsan...haha...

Idag var jag ledig, trodde jag iaf, låg i sängen och kollade på film när dom ringer från jobbet. Det är kris och så klart måste jag komma dit och fixa det. Sen blev det TP med Fia för lite nya inköp för kvällen. Blev en svart topp från Vila och en svart t-shirt med tryck från Gina.

Får väl se vad som händer för kul ikväll då. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0