Glad!!

Ännu en bra dag...även fast jag har jobbat hela dagen. Har iaf varit glad idag och inte ens tjuriga kunder har kunnat förstöra mitt humör. Är iaf ledig på lördag så det ska bli skönt...sen jobbar jag med Naima på söndag så det blir nog en bra helg också. Fredagen har jag inte planerat nåt än men på lördag ska jag iaf till Anna på förfest och sen blir det nog Harrys, ska bli kul!

image69

Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag!



I wanna take you away
Lets escape into the music
DJ let it play
I just can't refuse it
Like the way you do this
Keep on rockin to it
Please don't stop the
Please don't stop the
Please don't stop the music

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Gums! Jag är oxå ledig på lördag och hittar gärna på nått skoj på fredag, för att du ska ha nått planerat menar jag ;)...hihi :) Hör av dig, pusspuss

2007-10-29 @ 10:29:41
URL: http://lthorsell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0