Hur jävla dum får man vara??

Fy faaan! Ibland tror jag att jag är dum i huvudet....idag va min lediga dag, hade planerat att bara ta det lugnt framför TVn hela dagen. Men så ringer chefen och frågar om jag kan jobba, och dum som jag är säger jag ja. Man börjar ju seriöst undra va fan jag tänker med. Linda och Sandra hade sin 20 års fest igår, mycket trevligt! Blev ju lite alkohol också, så idag är inte den bästa dagen i mitt liv plus att jag måste stå här i nio jävla timmar och va trevlig mot kunderna....usch!!! Varför svarade jag ens när han ringde?? Jag kunde ha låtit bli och varit hemma nu...kommer fan inte ens ihåg vad han sa i telefonen, tur att jag kom ihåg att ta mig hit iaf...
Jag vill bara hem till min säng igen...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaaa, jävla klantigt av dig faktiskt. Hahahaha, du & E var bra roliga igår, jag har fångat de på film ;) Ha en bra dag på jobbet, babe!

2007-10-21 @ 09:50:36
URL: http://laii.blogg.se
Postat av: Elena

Ida, tycker uppriktigt synd om dig, förstår exakt hur du känner just nu, är rädd att jag känner exakt likadant. Tack för igår :)och tro mig, du vill inte se Sofias film. hahaa hemskt är det rätt ordet. Ses och lycka till idag, mina tankar finns hos dig

2007-10-21 @ 10:23:45
URL: http://elenacharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0