Bara idioter som jag är uppe nu...

Jaha...så har man vaknat då. Även om jag skulle upp tidigt planerade jag inte att det skulle bli så tidigt som sex, typ halv åtta va väl planen. Får väl se om jag kan somna om igen.

Snart åker jag och Fia till Teneriffa, om nio timmar ungefär...och jag är inte alls säker på att jag har packat allt än. Kommer säkert på det när jag är på väg eller där ner. Men men...det blir som det blir. Det ska bli skönt att komma bort ett tag och få tänka på annat om det går, men jag tror att jag kommer att sakna vissa personer. Den här veckan ska jag bara försöka slappna av och ta det lugnt och inte tänka på nåt.


    
Snart ligger vi där...


Hörs när jag kommer hem eller kanske nån snabb uppdatering där nere.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0