Inget gjort...

Har varit ledig hela dagen, nästan iaf, var på jobbet och hämtade lönen *mycket trevligt*.
Hade planerat att hinna med mycket idag, men så blev inte fallet. Råkade sova till 12, sen blev det duschen och fixa till sig lite. Skjutsade hem brorsan och åkte för att hämta lönen. Kom till banken efter fyra. Sen var det tänkt att åka hem och fixa lite hemma, men då fick jag ju mess av Fia som frågade om vi skulle fika. Fika och trevligt sällskap med prat och skratt tackar man ju inte nej till. Så då blev det fika ett tag och sen hem, men då kom ju Top model på TV och det måste man ju se. Så nu ska jag försöka få lite gjort här hemma, om jag orkar börjar känna mig trött, ska upp tidigt och träna imorgon eftersom att jag inte gjorde det idag sen blir det fika med Jessica och efter det IKEA, behöver ju lite nya möbler nu...får väl se hur mycket av lönen som är kvar efter imorgon.


image49


Look at the stars and you'll see that it's real,
If you look at the stars then you'll know you're a Starchild.
Once you have seen it you'll always believe
in the stars and the night
you were born as a Starchild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0