That don't kill me...

Ännu en vecka har gått...fort! Har varit ledig tre dagar (på EN vecka) det har jag inte varit på evigheter, skönt faktiskt.
Planerade en lugn fredag eftersom att jag visste att jag skulle träna nio på morgonen på lördagen, så blev det inte. På väg hem från jobbet ringer brorsan och frågar om jag inte ska komma över till Johan, har ju ändå inget för mig så jag åker hem och hämtar lite förfriskningar och fixar till mig lite sen tar jag mig dit. Var en mycket trevlig kväll, men blev lite senare än planerat. Hemma vid tre och upp igen på morgonen vid halv nio för att åka och träna, va ju lite jobbigt men jag hade ju lovat Anna.
Lördag kvällen blev hemma hos Jessica och Johan, med för mycket sprit (som om det är ovanligt, haha). Va lite jobbigt där ett tag, men det ordanade upp sig och jag kom in på Harrys iaf. Hade en rolig kväll med roliga människor, Tack Sötnosar! (Och tack för tequillan Johan!)
image50
Idag blev det jobb, vilket inte va kul. Längtade hem hela tiden och kände mig lite smått sliten. Som tur var va jag inte ensam om det, Naima hade också festat så vi satt där och räknade minuterna och tyckte synd om oss själva.

Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0