En ny vecka...

En till helg har gått...går fan riktigt fort när man har kul...är jätte trött nu...har inte blivit mycket sömn och även fast jag skulle sova tidigt igår somnade jag inte innan halv tolv iaf...konstigt att jag lyckade hålla mig vaken så länge fan.

Idag blev det jobb hela dagen...verkligen inte kul eftersom att det har varit så fint väder hela dagen...men imorgon är jag ledig då jävlar ska det glidas i solen!! Underbart!!
Pratade precis med Madde så det blir hon och jag imorgon...får väl se vad som händer...en fika på nån uteservering är nog garanterat iaf...och kanske en tur till Djurgårn för lite sol och värme!! Eller vad säger du babe??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0