En snabbis om helgen...

Kom på att jag ju inte har skrivit något om helgen...var barnvakt åt min kära bror...haha han är 17 men mamma och pappa trodde att han skulle ha fest hemma så jag var tvungen att vara där...då tänkte jag "ehh va fan, jag har fest!"...så det blev fest iaf. Mycket trevligt med massa människor blev det...kom tyvärr inte ihåg att ta så mycket bilder under kvällen men några blev det...

  
Min söta bror klämmer sig i mammas kläder...resultatet blir jävligt tajt och andnöd...haha!!
Emma, Richard, Emil, Ekberg.

  
Madde och Camilla.
Fia, Emma, Richard, Emil, Ekberg.

Och det var ungefär vad jag fick med av kvällen...

Dagen efter var dock inte lika rolig när jag insåg vad jag hade att städa...varför ser man inte det här på fyllan för...då hade man ju kanske kunnat göra något åt det innan man somnar så man slipper skiten när man e bakis...haha!!

     

     

Ja vad ska man säga...i söndags hade jag betalat jävligt bra till den som kom och städade istället för mig och jag tackar Gud för diskmaskinen!

Snart blir det nog en tur ner på stan...men fan vilket väder det är...lär ju bli jätte blöt om jag cyklar så får väl gå idag då...

Kommentarer
Postat av: madde

haha kan tänka mej att d inte va så kul att städa efteråt..men tack för en rolig fest! Kramkram

2008-04-09 @ 17:55:11
Postat av: Ida

stackare som behöver städa så.. men om du ändå är i gång som är du välkommen att fortsätta hemma hos mig!

2008-04-18 @ 18:54:18
URL: http://bjerkansDotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0