Som om mitt liv inte redan är kaos...

...så ska det bli inbrott också! Dumt att dom kom under dom sex timmar som jag inte var hemma liksom, men nej dom var tvugna att komma precis när jag är hemma under TVÅ jävla timmar på natten. Hela kvällen var bra, började med att jag och Fia drog över till Jessica och satt där och förfesteade på juldagen för att sen gåtill Statt, där allas reaktioner var "Hur fan kom ni in här??" vårat intelligenta svar var då "Vi gick genom dörren...". Inte super kul där så vi gick till Subway och köpte macka och sen gick vi hem till mig och åt. Fia drog väl vid halv fyra tiden och jag skulle upp vid halv sex för att jobba...ja, jag vet att det inte är så smart att festa då men det brukar gå bra. Vaknade av att mamma ringde och väckte mig vid kvart över sju tiden och frågade om jag var vaken, vilket jag inte var eftersom att mitt mobillarm inte hade gått....gick upp och fixade mig lite snabbt och skulle sen leta efter telefonen som jag var helt säker på att jag lagt brevid mig i sängen på natten så att jag skulle vakna på morgonen, hittar den inte och börjar undra vad jag kan ha gjort med den. När jag är i vardagsrummet och letar så märker jag att min dator är borta...första tanken som slog mig var typ "neeej men va fan, jag har ju ställt den nån annan stans...efter nån minut går hissen hela vägen upp och jag fattar att jag har haft inbrott. När jag låg och sov!!! Ringer mamma och berättar....och hon kommer över springandes. Då hinner känslorna komma ikapp och jag fattar vad som har hänt. Jag börjar gråta som en tok hemma, men går till jobbet iaf...skulle fan inte palla att sitta hemma och fundera. På jobbet fortsätter jag gråta och efter typ en och en halv timme går gråten över i ilska...står mitt i butiken och rea-märker kläder samtidigt som jag skricker att folk är jävla idioter och diverse andra fula ord....efter ett tag måste jag avreagera mig på något sätt och börjar därför kasta saker runt mig bland annat på mamma som får ta all skit den här dagen. Efter några timmar glömmer jag allt och tänker inte på nåt annat än jobbet...på kvällen när jag går hem till lägenheten med Emil och Jessica kommer känslorna igen...den här gången i form av rädsla...varje ljud jag hör skrämmer mig även fast jag inte är ensam där...så mycket känslor man kan gå igenom på en dag är helt sjukt...och så starka som dom var också...på kvällen somnade jag fort, förmodligen av utmattning för att jag hade tänkte på så mycket under dagen...har dock inte vågat sovit i min lägenhet sen det hände men snart måste jag väl...tänker inte flytta iaf och jag kan för i helvete inte vara rädd för att vara i min egen lägenhet!

Ska försöka hinna med att skriva ett inlägg om det gångna året men det blir förmodligen imorrn för nu har jag en hel del att fixa under dagen!!

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vännen gud va hemskt!! Men du ska inte låta rädslan ta över! Du är starkare än så! (fast jag förstår dig!). Gott nytt år iaf.. :)

Massa kramar från mig

2009-01-03 @ 06:53:05
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Maya

Fan vad tråkigt Ida.. Usch vad hemskt!

Ville bara önska dig en god fortsättning :)

Karmar från Maya

2009-01-07 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0