Kärlek och respekt...

...haha...eller vad säger du Linda?? Blev förfest hos Linda igår kväll, mycket trevligt och roliga människor! Vid tolv taget begav vi oss ner mot stan, fick inte tag på taxi så Lindas kära mor skjutsade oss, tackar så mycket! Kom in på Nybron efter att vakten konstaterat att vi var för unga men hela och rena...haha! Väl där inne blev det lite dans och dricka och efter ett tag ska jag och Linda gå på toa...märker att det är en killa som tränger sig förbi oss och jag ser att det kommer en till bakifån...så jag slår ut armarna och känner att jag träffar någon i magen, varpå personen ber om ursäkt och frågar om han får komma förbi för att tvätta händerna...i samma sekund inser jag och Linda att det var Shan "The Man" Atci...haha!! Det var lite roligt det...vi frågade ju förstås inte om det var han men han såg precis ut som han pratade som han och skämtade hela tiden...hmm...

Har för övrigt varit mycket den här veckan känns det som...blev ju utgång med några kompisar i onsdags på Harrys, i fredags blev det Ming palace och Perrongen och igår Nybron...ja en lyckad vecka skulle jag vilja kalla det!!



This young girl,
she's a freak.
She's up clubbing,
every night of the weekend.


Ja, det kanske är mitt liv men fan jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0