Och så blev det med det då...

Va ju tänkt att jag skulle kolla på Elle galan igår kväll...somnade dock redan tio över åtta...hann ju se tio minuter iaf...haha!! Vaknade imorse vid halv sju taget av att det lös i hela lägenheten, det var bara att snubbla upp och släcka allt och sen la jag mig och sussade lite till och gick upp vid nio taget! Ganska skönt att somna tidit och sova länge för en gångs skulle annars sitter man ju vaken halva natten...

Såg föresten nyss en rolig reklam...det var Folksam, typ reklam för whiplash skador...man såg en massa människor som körde bil och gjorde andra saker samtidigt...typ sminkade sig , bytte kläder, drack kaffe...i slutet stog det det finns folk som gör annat än att köra bil i bilen eller nåt liknande...då tänkte jag på mig själv...hände ju inte allt för sällan att man bättrar på sminket eller skriver sms när man kör bil...hmm...va ju en tänkvärd reklam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0