Och så var lillördag slut...

Blev ju utgång till Harrys ikväll...mycket trevligt! En hel del dans och kul vart det. Var ju tänkt att jag och Naima skulle jobba imorgon, därför skulle vi gå ut tillsammans och sen jobba imorgon utan chefen...helt plötsligt vid tolv taget inne på Harrys får jag ett sms...chefen undrar om jag sover och jag svarar "Nej, varför?", svaret tillbaka blev "Därför"...jag och Naima blev lite fundersamma och undrade vad han ville med det...så ringer han helt plötsligt och jag får panik  och springer ut så att han inte ska höra så mycket oväsen så han förstår att jag är ute...han hör ändå massa liv och jag får lov att ljuga och säga att jag är hos en kompis...haha! Iaf så sa han att jag skulle vara ledig imorgon, skönt för mig men jätte synd om Naima jue...vi som skulle jobba imorgon!! Jaja...det va en roligare historia om man är jag och Naima och känner våran chef...haha...
Våran plan var även att hålla oss anonyma för människorna där men grejen var ju bara den att hälften av alla som var där bor i området där vi jobbar och kände igen oss...speciellt en kund som vi såg när vi skulle gå fick inte se oss och där lyckades vi men alla andra såg oss och pratade med oss...fan!! Såg även en hel del roliga människor, varav en ville låna läppstift och en föll över stakten och slog sig mitt framför vakterna så dom va tvugna att bära upp henne...undrar hur det gick sen? En rolig kväll var det iaf!!

Nu är jag iaf hemma igen och är relativt pigg efter två timmars dans så gott som utan alkohol...undrar om jag ska städa lite kanske...eller ska jag sova och städa imorgon?? Hmm...får se vad jag tar mig för...

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0