Åhh nej...

Har jag redan lyckats?? Haha...ingen kan gör det så fort som jag... Va ju på IKEA med Fia förra veckan och handlade massa grejer...även en stor blomma fick följa med hem...mycket fin var den! Problemet är bara att jag inte är den bästa i världen på att ta hand om blommor...och nu tror jag att jag har dödat den...efter typ en vecka...bladen har liksom skrumpnat ihop på nåt vis...hällde på massa vatten nu så jag får väl se om den klarar sig...men vad gör man liksom...har aldrig lyckats bra med blommor... Hoppas att den överlever!!

image221

Från början var den så här tät och fin...nu ser man typ rakt igenom den...hmm...varför måste man vattna blommor??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0