Det blir värre...

Skrev ju häromdagen att det hade hänt nåt skumt med mig...att jag får stötar av allt jag rör...nu har det blivit värre!! På jobbet har vi miniräknare som piper när man trycker på knapparna...men nu har dom börjat låte varje gång jag får stötar av ATG- eller Svenska Spelmaskinerna...undrar vad det är som händer...borde ju inte vara kläderna jag har på mig för jag har ju inte haft samma sak på mig i över en vecka...försöker verkligen komma på vad det är som gör det, men vet fan inte vad det kan va!!

Om fyra timmar slutar jag...känns som en evighet, hela dagen har gått skit seeegt!
Undrar vad jag ska göra ikväll...bara var hemma och ta det lugnt kanske...om jag inte får nåt annat roligt erbjudande.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0