Diamanter...en flickas bästa vän?

Tänkte bara lägga upp lite bilder på vad jag har köpt igår med Fia i Täby och med min kära bror idag här i stan.
Svart skinnjacka Vero Moda, vit lång skjorta Bik Bok, vit löst sittande t-shirt Bik Bok.
Rynkat skärp Zara, blått linne Gina Tricot, turkost linne Gina Tricot.
Lång hood Gina Tricot, flätat skärp Åhlens (köpte två som jag kan sätta ihop och vira flera var runt magen), randig skjortkänning Gina Tricot.
Vita snowboardbyxor med rosa och brunt möster Rip Curl, var även små diamanter som dekoration vilket jag gillade mycket.

     

     

     

  

Imorgon blir det jobb hela dagen och på kvällen tjejfest hos Fia...ska bli skoj!
Nu är jag så trött så jag ska sova!!

Godnatt och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0