Gympastövlar på W.T.A.I?? Haha...

image239

På måndag släpps biljetterna till Where The Action Is...blir till att skaffa biljetter till mig och Fia! Åkte hem till henne för att hämta upp henne efter jobbet igår, skulle ta en fika på stan. Då talade hon om för mig att vi skulle åka dit i sommar, och man tackar ju aldrig nej till nya äventyr!
Diskuterade lite om vad man har på sig på såna här evenemang...haha!! kom fram till att gummistövlar förmodligen är det bästa eller möjligtvis tygskor. Kom iaf fram till att vi inte skulle kunna trippa omkring där i högklacklat...så bara för att se vad som fanns att välja på kikade jag runt lite på nätet idag och hittade några alternativ...dessa med klackar från Marc Jacobs och Tretorn skulle ju passa mig och Fia som handen i handsken...men kanske lite opraktiskt...eller??

  

De här svarta i lack från Roots är grymt fina, är även en liten "diamant" som dekoration högst upp på skaftet, de med snörning från Viking är också fina...men skulle nog vilja ha dom i marinblått isåfall...de svarta enkla med spänne, även dom från Viking är ju fina. Får väl se om det blir gummistövlar eller ej...haha!!

     

Så Fia, nu drar vi på oss "gympastövlarna" och drar till storstaden den 14 juni!! Slipper ju tält också...det skulle va en rolig syn...jag och Fia i tält, utan dusch...haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0