New stuff...

Så var det dags igen...har spenderat lite pengar idag...ovanligt! Haha...nej men det va saker som jag behövde...har faktiskt länge tänkt köpa nya jeans...har blivit lite trött på mina som jag har, känns som att jag bara använder samma hela tiden. Har ju ganska många par men jag gillar inte så mycket att ha ljusa jeans på vinter så det blev tre par mörka. Ett par Levi´s, Replay och Tiger. Sen köpte jag också ett par nya mjukisbyxor...dom som jag använder nu är jätte stora och lite skabbiga...haha...ser ut som jag vet inte vad när jag har dom på mig...blev även lite nya underkläder, även det är ju nödvändigheter...försöker intala mig själv att jag inte har slösat...hmm...men nu ska det nog bli lite ändrin på den biten...har ju handlat en del på sista tiden så nu tror jag att jag har det mesta jag kan behöva för ett lite tag...ska istället försöka spara lite pengar till något annat kul!!

         

     

Idag har varit en väldigt bra dag, tycker ni inte det?? Jag har varit jätte glad hela dagen, även fast jag gick upp halv åtta imorse när jag va ledig...men har å andra sidan fått mycket gjort! Jag tror att det är solen som gör mig på så bra humör, jag hoppas det är soligt imorgon också så att jag är glad då med!

Undrar vad som händer i helgen...har inget alls planerat, men hoppas att det händer nåt kul...är ju ledig på söndag :-)

Ha en bra kväll alla där ute!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0