Skönt att vara ledig...

Idag har jag haft en bra dag...typ inte gjort nånting. Tänkte först att jag inte skulle gå upp ur sängen på hela dagen...men det blev lite tråkigt för det va bara dåliga saker på TVn...gick väll upp vid tre och tog en tur till jobbet för att prata lite med Naima...blev en lång prat stund...kom väl därifrån vid halv fem tiden. Efter det hämtade jag upp brorsan och kollade in hans nya tatuering...tror jag vet vad jag ska göra nu...måste ringa på fredag och har jag tur kanske jag får en tid nästa vecka :-). Sen blev det lite pasta på stan med brorsan...efter det åkte vi hem till pappa så åkte han och jag och kollade på hockey...Linden - Falun...blev 6-1 till Linden, det va ju bra!

image220

Nu är jag hemma och ska nog försöka sova tror jag...har inte riktigt funderat ut vad jag ska göra imorgon men funderar på om jag ska åka nånstans och köpa byxor...skulle behöva nya jeans...eller så är jag bara hemma och slöar imorgon...skulle va skönt det med, har jobbat ganska mycket sista veckan så jag är ganska trött...men men får väl se vad som händer!!

Godnatt mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0