Varma Koppen is the shit...

Hade en mycket trevlig shopping dag med Fia idag...hittade mycket finr, orkar inte ta fram kameran nu får bli en annan dag!

Ska istället berätta om en annan rolig sak som hände efter att jag kom hem nu ikväll...fick ett ryck och bestämde mig för att städa lite i mitt skafferi för att se vad jag har och få lite ordning...visade sig att jag har tillräckligt med mat för att laga åt ett helt kompani...haha!! Det roligaste jag hitta va iaf Varma Koppen...sjuuukt mycket! Hittade 13 kartonger, vilken normalt funtad människa har så mycket hemma?? Är nog bara jag...haha! Ska iaf se efter nu vad som finns och se om jag kanske ska börja laga lite mat så jag kan göra av med allt så jag slipper kasta det. Kanske finns nån som vill äta med mig så jag slipper äta själv för det är nog mest därför jag inte lagar mat...hmm...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0