Japp...

Nyss hemkommen från en åhh så fin middag med Madde på Statoil...gott med korv och mos! Smakade riktigt bra och var ju trevligt att sitta där och käka, någon gång ska ju vara den första liksom, det roliga är ju att vi tog bilen även fast det ligger typ 200 meter härifrån...me va fan, vi visste ju inte var vi skulle och bestämde oss till sist för att vi var sugna på rostad lök, var kan man annars få det än Statoil liksom?!?

Var ju även på jobbet en sväng idag och talade om att jag hade fått ett nytt jobb och att jag skulle jobba där isället, men tror fan inte att han fattade att jag menade allvar med att sluta...så får väl se vad som händer imorgon när jag ska jobba igen, för första gången på typ över en vecka...en sak är iaf klar och det är att jag inte blir kvar där länge till, isåfall ska det till drastiska ändringar och högre lön vilket jag starkt tvivlar på.

Är så sjuuukt sugen på att dra till Borlänge och Peace & Love nu i helgen, lite sent påkommet med tanke på att vi måste åka på torsdag, men fan vad kul det skulle vara. Får jag vara ledig från jobbet så drar jag lätt dit och tar med mig Madde! Vill ju så jävla gärna men biljetten är inte billig...men det skulle faktiskt vara värt det...måste kolla imorgon om jag är ledig och isåfall ses vi i Borlänge på torsdag!

Sängen kallar nu om jag ska palla vakna imorgon och gå till jobbet klockan åtta...va fan länge sen nu...

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0