Trött idag...

...inge kul att jobba idag fan...trött som ett as var jag! Att jag aldrig lär mig att man måste sova när man ska jobba...haha!!
Kiss i fredags va bra...efter det gick jag och Madde och mötte upp Fia på centralen...ett snabbt toa besök för att fixa till sig lite sen va vi runt lite här och var i storstaden...hah...blev ju en lie incident på vägenhem med borttappade nycklar, tunnelbana till hässelby och buss utan pengar...ja vad gör man om man kommer från landet liksom? En ny affärsidé kom vi på när vi satt och käkade på donken på lördagen i väntan på tåget...en toalett som bara kostar åtta kronor...haha!!

Igår blev det ju lite mingel på 21an och sen mat på Harrys...sen vart det hem och hämta vin och svepa lite mintuu...fick ju även se en perfekt krasch landning av Linda...sen gick vi över till Sara pch efter det blev det Raw...mycket trevligt var det! Och du, Linda, jag blev ju full till slut iaf...haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0