Uttråkad...

Ledig idag...igen...inte ovanligt men men...

Ska nog koppla in min dator nu, har ju fått tillbaka den efter att jag lämnade in den hoppas den fungerar som det ska nu. Måste ju se till att fixa lite musik och så också, det lär nog vara borta allt...men men då har jag något att göra eftersom att jag är såå sjukt uttråkad...

Förra veckan beställde jag lite saker från Frozza också...inte mycket eftersom att man måste tänka lite på ekonomin ibland...haha...blev iaf ett halsband, ett par pärlörhängen och nagellack från Sally Hansen, som för övrigt fungerar super bra. Mina naglar brukar alltid gå av och skia sig men det här funkade jättebra, så det får jag lov att fortsätta med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0