Det började ju bra iaf...

Haha...ja vad ska man säga...att helgen skulle bli bra är ju på god väg iaf...igår blev det förfest hemma hos Johan och sen Nybron...och mitt löfte om att att helgen skulle bli en bra fylla började jävligt bra!! Nu när jag har varit "lugn" ett tag...haha...då menar jag inte att jag har varit hemma mycket men jag har inte varit JÄTTE full på länge men igår då kände jag att jag va tvungen att ta igen lite...och bra blev det! Satt hemma hos Johan och drack och märkte fan inte när jag blev full...men  det kom iaf...och sen begav jag mig ut, förvånad över mig själv för att jag kom in...haha!! Och ikväll blir det 25 års kalas med många gamla vänner som var jätte länge sen jag festade med så det blir fylla ikväll med och sen är helgen fulländad...!! Skönt att vara ledig idag och imorgon iaf, nu kommer pappa och hämtar mig för jag har redan vaknat och är hur pigg som helst. Har kommit på att det är cider som gör mig så jävla bakis men när jag dricker sprit mår jag skit bra dagen efter, kör nog på sprit ikväll med tror jag...

GLAD PÅSK MIN VÄNNER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0