Hur ska jag göra??

Har nu funderat sen igår på hur jag ska göra med mina naglar...flera stycken har gått av jätte långt ner nu i helgen. Så nu tänker jag om jag ska vänta och låta dom växa ut liten igen och ha dom "halvkorta" eller om jag ska göra en nagelförlängning. Grejen är den också att det tar verkligen jätte lång tid för mig att få lite längre naglar så om jag bestämmer mig för det tar det säkert minst en månad innan jag får längden jag vill ha på alla naglar. Ringfinger- och lillfingernageln växer ganska fort men dom andra växer jätte sakta och går av jätte lätt hela tiden. Använder även nagellack från Sally Hansen som gör att naglarna ska växa fortare och det hjälper men det går ändå sakta, utan det skulle det ta flera månader att få lite längd på dom. Sen är ju saken den också att naglarnas kvalite försämras om jag skulle bestämma mig för att göra nagelförlängning...hade det under i stort sett hela gymnasiet och efter det har aldrig naglarna varit som dom va innan...men det var även väldigt länge sen jag hade långa naglar...hmm....det blir svårt att bestämma mig nu...




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Ida !

Lycka till med naglarna. För din info så säljer www.frozza.se även Sally Hansen.

2008-05-09 @ 13:23:24
URL: http://frozza.jetshop.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0