I fucking love it...

Nyss hemkommen från en mycket trevlig utekväll med massa tjejer. Började förfesten hemma hos Rim vid tio taget och tog oss ner till Harrys vid halv tolv snåret...kom precis lagom för att se Adam Tensta, ville se honom sist han va i stan men missade det då av någon anledning. Mycket intressant hände på Harrys...haha...vi blev uppraggade av X antal 18 åringar med tandställning typ, gömde oss för vissa galna kunder på jobbet och hade kul med våra kära engelsk män...haha...och lilla N fick ju till och med pussas...haha...eller hon blev pussad på kanske man ska säga...roligt var det iaf...blev även en bild på hela gänget med en kändis som Rim så fint uttryckte det, ska se till att få alla bilder av henne sen så kanske ni kan få se lite vad som händer...blev ju även fotograferade av våra kunder...haha...roligt roligt... fick även ett misstänksamt samtal vid 2.20 tiden, hade dock inte min telefon med mig utan den låg i bilen men Naima vet ju historien om vem som har ringt med skyddat nummer och att typ alla våra kära kunder visste att vi skulle ut idag, dock inte sagt att det var ju den vi tror men förmodligen så...haha...jaja försöka går ju...
Dem jag var med var ju på hugget med alkoholen ikväll, själv gjorde jag en Fia och körde bil dit och hem...så jävla skönt!! Nu ligger jag i sängen och ska sova...försöka få några timmars sömn iaf, ska upp klockan sex och lämna tillbaka bilen som jag så snällt fick låna av M...sen blir det jobb till två och efter det hem och slappa tror jag...



Och för er som inte vet så kan jag även informera om att brevbärarna börjar jobba vid halv tre tiden...fy faen va jobbigt det såg ut när dom cyklade omkring i snörusket överallt...och va fan är det föresten, jag vill ju ha sommar nu och så börjar det snöa som fan...jävla skit!!

Welcome to my life, and it's fucking good!!

Sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0