Ibland får man till det bra...

Helgen är över och jag har jobbat idag igen...helgen började bra med ledig i fredags så jag hade tid att inte göra ett skit typ...haha!! På kvällen blev det förfest hos Johan och jag tänkte att nu är det dags för en jävla fylla...och det vill jag lova att det blev! Madee och Linn kom och hämtade mig för ett besök på Nybron...och ni som har hört historien om hur det gick att komma in kan ju bara skratta åt mig för ibland vet jag inte hur jag gör för att få det att bli så...haha!! Så jävla dum jag är ibland, har alltid trott att det var en grej jag aldrig skulle glömma...men uppenbarligen hade jag fel...men in kom jag iaf efter många om och men och jag hade säkert roligt där inne också...sen blev det taxi hem för varken jag eller Madde var nog kapabla att ta oss hem på något annat sätt, det är ju bra att vi lyckas ta hand om varandra iaf...

På lördagen blev det också fest...nämligen Annas 25 års fest!! Mycket trevligt där med och jag lyckades ju till och med att få till en fylla då med även fast dagen innan såg ut som den gjorde. Då kunde jag dock behärksa mig bättre...förmodligen för att jag åt bättre då...känns som att jag åt mat hela dagen på lördagen, men inte så mycket godis faktiskt. Efter några timmar hos Anna och Tobbe drog vi vidare till Harrys...dom flesta iaf...där härjade vi i några timmar innan det var dags att vandra hem i iskylan...konstigt att jag gick...brukar ju alltid ta taxi, men det var kanske för att Camilla vill gå...hmm...jaja hem kom jag iaf, och väldigt kallt var det!!

     

Kalasbarnet själv, Anna, var väldigt glad ikväll!
Tobbe!
Jessica och Jenny!

     

Johan hade bara två lägen på ögonen ikväll, halvstängda...
...eller uppspärrade!
Tobbe och Camilla ser ut att ha trevligt!

     

Är den sämsta i världen på att komma ihåg namn, Annas kompisar iaf!
Annas kompisar igen!
Coolingarna Micke och Johan!

     

Camilla och Jenny!
TVn var intressant!
Människor!

     

Micke, Katja och Sara!
Vad jag gör här är det nog ingen som vet...
Ska Anna slå Tobbe i huvudet med en brödpinne (heter det så??)

     

Jessica och Micke!
Jag och namn igen...hmm...Jennys kille iaf och Camilla!
Anna och jag myser vid drinkbordet!

     

Camilla!
Vad ska ni göra killar??
Anna fick till slut på sig sina fina ängelvingar!

Så ja helgen blev mycket lyckad!!

Hoppas jag får jobba mycket den här veckan...känns som att jag inte har jobbat alls den här månaden så jag måste få in lite cash nu i slutet...börjar ju fan till och med sakna mina galna kunder...haha!!

Nu ska jag nog sova...hörs!!

Och föresten med tanke på helgens bravader kom jag på lördagsfyllan på en smart tatuering...iaf om man är jag...haha!!


Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall :)

2008-03-24 @ 22:44:38
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

söta änglavingar ;)

kika gärna in min blogg!

2008-03-24 @ 22:46:51
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: T

du skriver bra, och det blir mycket mer intressant att läsa när du har lagt in bilder!
ett plus till dig:)

2008-03-24 @ 22:53:08
URL: http://royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0