Idag gick det fort...

Dagens promenad till jobbet var inte alls så jobbig som jag hade väntat mig...kollade ut genom fönstret imorse ocg såg bara massa snö...då brukar det var skit jobbigt att gå men jag hade väl mycket kul att tänka på idag antar jag...funderar ibland på hur jag ser ut när jag går den tråkiga vägen typ varje dag, och undrar om jag ser ut som en idiot ibland för jag kan komma på mig själv med att skratta åt det jag tänker på. Idag tex. tänkte jag på Naimas och mina engelskmän...dom pratar med så rolig dialket att vi inte alltid hör vad dom säger. Träffade på en av dom på Harrys i lördags och pratade lite med honom då men hörde nog det mesta han sa...men en gång när samma killa var inne i kiosken så pratade han med Naima och hon svarade bara "yes" och log hela tiden...helt plötsligt sa han nåt i stil med "ohh really??" och det roliga var att vi fortfarande inte har kommit på vad det var han tyckte var så förvånande eftersom att vi inte hörde vad han sa...haha!! Höll nästan på att börja skratta jätte mycket när jag tänkte på det...det var då det slog mig att jag måste se rolig ut...haha, det är väl tur att jag inte skäms så mycket över mig själv! Har väldigt lätt att få skrattanfall och när det väl händer är det svårt att stoppa...och det kan komma när och var som helst...hoppas det inte kommer på någon olämplig plats bara...haha...lovar att det skulle kunna hända typ i en kyrka på en begravning eller ett bröllop eller något liknande...

Nu hoppas jag att det snart ska komma lite mer kunder...är jätte lite folk här...tur att vi har datorn iaf så slipper jag bli så jätte uttråkad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0