Sanningen är hemsk...

Ledig idag...skönt, men ändå inte...är typ sjuk! Vägrar ju att försvinna den jävla skiten...har varit upp och ner i typ en vecka nu, vill bara att det ska försvinna. Det blir väl som det blir, hoppas på att bli bra till helgen om jag har tur, lär jag ju inte ha...men men sånt är väl livet!

Har fått några bilder av Rim också från förra onsdagen...haha!! Jag måste sola så att jag inte ser så hemskt röd ut, och ändå var det jag som var nykter och körde bil liksom...hmm...jobbigt läge!! Jaja...här är iaf resultatet av förfesten hos Rim och Adam Tensta på Harrys förra onsdagen! Den hemska sanningen??

image292image294
image293


Kommentarer
Postat av: Maya

awwww snygga

2008-03-18 @ 20:44:43
URL: http://maaaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0