Underbart!!

Vaknade för en timme sen ungefär, skönt att sov lite för en gångs skull...hade ju hjärnan med mig igår när jag la mig så jag stängde av ljudet på allt som möjligtvis kunde störa mig imorse...och mycket riktigt när jag vaknade och kollade på hemtelefonen och mobilen hade jag ungefär tio missade samtal på varje.

Nu håller jag på att göra mig iordning för en fika på stan men min ängel J, ska bli så mysigt...har lite beslutsångest om hur jag ska måla naglarna bara...fransk manikyr eller någon somrig färg...hmm...får fundera lite medans jag lyssnar på skön musik och sminkar mig!

Vädret är underbart fint idag också så jag tror nog att det blir ballerinas på fötterna, har längtat efter denna dag!!

Ha en fantastisk dag alla, snart ska jag ut och njuta i vårvädret!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0