Hemma igen...

Mitt vackra inlägg som jag hann skriva men aldrig orkade trycka på publicera inatt när jag kom hem vid fem tiden:

"Jaha...så va ännu en fredags kväll slut...fan vad tiden går fort när man har kul!! Blev ju förfest hos Madde och sen Nybron för lite dans och kul...träffade jätte många roliga människor...däribland min söta jobbarkompis...som jag tyvärr aldrig jobbar med nu för tiden:-(...efter det efterfest med ännu mer roliga människor och nu ligger jag här i sängen för att få lite sömn innan det blir party imorrn igen...kanske till och med förfest på tåget till Stockholm och tillbaka...haha!!

Nu ska jag nog kolla lite film innan jag somnar...tror att det blir Aristocats, va ju så länge sen jag såg den och blev sugen på att se den här om dagen...haha!!

Så gott folk godnatt, eller kanske morgon för vissa, och sov sött!!

Puss o kram"

Nu bär det av mot Skultuna en snabbis sen en liten tur till sommarstugan i Malköping, kanske lite bad med om det är varmt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0