Konsten att glida in på en räkmacka...

Fan vad skönt!!! Idag ringde min gamla chef mig och erbjöd mig jobb...underbart! Nu slipper jag stället jag är på nu, bättre arbetstider fler timmar och typ det bästa av allt: INGA HELGER!!! Blir lite sämre lön men va fan...det är det värt! Blir inte alls lika jobbigt liksom...jobbet på Candystore är ett softar jobb, jag kan glida omkring där och ha det bra och snacka med massa roliga människor hela dagarna!

Av alla jobb jag någonsin har haft så har jag nog aldrig sökt ett enda av dom...jag har alltid lyckats glida in på en räkmacka när det har behövts som mest...haha...vet inte riktigt hur det har gått till men jag har iaf aldrig varit arbetslös, har väl helt enkelt haft tur!

image378

Lycka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0