Kraschad dator!!!!

Mian dator har gått sönder!!! Vilken panik, vad ska jag nu göra?? Har haft en konstig känsla ända sen igår kväll...vet inte varför...men klok som jag är...haha...så har jag idag faktiskt brännt alla mina bilder som jag hade på datorn på cd skivor...det tackar jag gud för nu kan jag säga, mycket bilder som man vill ha kvar liksom! Hade precis duschat och satt i sängen och glodde på tv när jag hörde ett konstigt ljud från datorn, lät typ som att det gnistrade till eller nåt...kollade dit och såg hur allting slocknade...när jag sen försökte trycka på knappen för att starta den igen gick det inte...det var då paniken infann sig...jag började kallsvettas, fick ont i magen och ville nästan gråta...min dator är ju min bebis! Det är det som jag använder mest av allt hemma...internet, msn, musik, film...hade ju för fan till och med skrivit upp vilka tider jag hade jobba den här månaden...hur ska jag nu veta hur jag har jobbat???

AAAHHHHHHHH.....vill inte att den ska vara trasig...måste ta mamma och pappas bärbara dator hem till mig nu...vad ska jag annars göra?? Ingen dator...hur lång tid tar det och laga en dator egentligen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0