Sjukt tråkig dag...

Ledig idag...och sjukt uttråkad har jag varit! Förmodligen för att jag inte har gjort så himla mycket...så vad har jag då tagit mig för idag?? Jo, jag har:
*Sovit till och från fram till två på dagen...undrar hur jag kan sova så mycket egentligen?!?
*Packat tre kartonger (går sakta men säkert framåt på den fronten)
*Lagat mat, helt själv faktiskt!
*Sytt om en gammal jacka (blev lite kortare än tidigare och ett nytt skärp)
*Tagit en åhh så lång promenad till Erbessons och tillbaka (haha...inte så långt men va tvungen att möta upp Emil och fixa lite grejer)
*Kollat igenom ASOS och drömt mig bort för en stund...vill ha!!
*Glot på TV...
*Diskat...

Och ja...det var ju typ allt...inte konstigt att jag har varit uttråkad...hade tänkt att gå och träna men det regnade så sjukt mycket då så jag pallade inte att gå hela vägen bort dit för att sen gå hela vägen hem igen...och nu ska jag fortsätta med mina meningslösa sysslor, sen blir det lite sömn innan det vankas jobb imorrn och förhoppningsvis en fika med Anna och Jessica...annars får det bli mamma som sällskapar imorrn efter jobbet...

♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0